Kategorie: Wszystkie | Biżuteria | Candy | Krzyżyki | Książki | Poszukuję | To i owo
RSS
sobota, 01 maja 2010

Tak, coś trzeba zrobić. Z domieszką strachu i obaw zmieniam miejsce. Wiecej napiszę już tam.

 

 

My colorful world
16:29, gocha6363
Link Dodaj komentarz »
czwartek, 18 lutego 2010

Tak, myślę że dzisiejszy dzień można tak nazwać - dniem świra. Ale zacznę od początku. Od poniedziałku mam ferie więc postanowiłam zabrać się ostro za haftowanie "In harmony", dziś patrząc na obrazek nie widzę zupełnie nic. Zero posunięcia do przodu. Na dokładkę jak to ze mną bywa pomyliłam kolorki i musiałam dużą część obrazka wypruć. Więc zrobiłam krok do przodu, dwa do tyłu. Przed chwilą udało mi się nadrobić ale dużo czasu mi zeszło.

Popołudniu aby uwolnić się od wilczków znalazłam ciekawy wzorek. Pewnie go znacie :) "A dictionary of cakes". Przygotowałam sobie kanwę, pokratkowałam, zaczęłam robić "podziałki" czarną muliną. Praktycznie już je kończę gdy patrzę i coś mi sie nie zgadza. Okazało sie że zamiast wyszywać tak jak powinno być obróciłam sobie kanwę (nie wiem jakim cudem) wszerz i po prostu brakło mi kratek. Strasznie się wkurzyłam. Kanwę pod kran, zmyłam kratki i zaczęłam pruć.

Jak pomyślę ile czasu zmarnowałam to aż ze złości "coś" mi się dzieje :( No ale mówi się trudno i żyje się dalej. Następnym razem muszę po prostu bardziej uważać. Zdjęcia mam ale robione przy sztucznym świetle więc szkoda mi nawet kopiować z aparatu na komputer. Jutro jak będzie taka pogoda jak dzisiaj to zrobię i wrzucę :)

O! Mam jeszcze prośbę do was. "Dictionary" mam zamiar haftować Ariadną zamieniłam sobie kolorki z oryginału ale brakuje mi kilka kolorków. Macie może zamienione? Wiem że dużo osób teraz haftuje te serie więc może macie akurat i mi się uda zaoszczędzić czasu na kombinowaniu :)

sobota, 13 lutego 2010

http://kmaja.blogspot.com

Mam nadzieję że mi się poszczęści ;p

12:52, gocha6363 , Candy
Link Dodaj komentarz »
niedziela, 31 stycznia 2010

Chcę zacząć nową przygodę w tworzeniu więc się zgłosiłam ;)

13:21, gocha6363
Link Komentarze (1) »
niedziela, 22 listopada 2009

Wiem, dawno mnie nie było. Usprawiedliwiać sie nie będe, szkoda czasu. Którego i tak ni mam. W szkole beznadziejnie, uczę się 7-8 godzin dziennie a efektów nie widać. Masakra, z książk nie wychodzę. Jestem strasznie zmęczona i jeszcze choroba mnie bierze...

Żeby umilić sobie czas poszłam z koleżankami na "Noc zmierzchu i wampirów". Fajnie było na kilka godzin rozluźnić sie i nie myśleć o niczym ;) Były grane trzy filmy: "Zmierzch", "Księżyc w nowiu" oraz "Underworld 2". Szczeże mówiąc poszłam z ciekawości, uwielbiam książki Stephenie Meyer lecz do filmu podeszłam sceptycznie. Pierwsza część mnie nie zachwyciła, denerwował mnie szum zrobiony w okół aktorów. Lecz po obejrzeniu dwóch części zmieniłam zdanie zupełnie ;) Efekty dźwiekowe i graficzne mnie zachwyciły. W szczególności wilkołaki ;p Z czystym sumnieniem polecam zarówno książke jak i film. Co do ostatniego filmu - kompletna klapa. Oglądałam pierwszą część i mi sie spodobała lecz w drugiej przesadzili. Film zamiast wywoływać strach to wywoływał obrzydzenie. Rozbryzgujące sie mózgi to lekka przesada.

 

Na polu robótkowym można powiedzieć że się dzieje. Przez ostatni czas nauczyłam się robić na szydełku. Nie wiem czy wspominałam ale robie również bransoletki z muliny. Wilki również podgoniłam.

Bransoletki:

Z napisem Twilight (pol. Zmierzch) na tle mojej książeczki ;)

Reszta na razie w linkach bo nawet nie mam czasu zmniejszać:

http://img219.imageshack.us/i/dsc00238id.jpg/

http://img339.imageshack.us/i/dsc00135n.jpg/

http://img219.imageshack.us/i/dsc00229j.jpg/

http://img255.imageshack.us/i/dsc00230k.jpg/

http://img134.imageshack.us/i/dsc00240y.jpg/

Pomieszane ale jest.

Jak widać troszkę zobiłam od poprzedniej notki. Mam nadzieje że sie podoba ;)

Pisałam ostatnio o spełnianiu marzeń więcej tu

Pozdrawiam

12:07, gocha6363
Link Komentarze (1) »
niedziela, 01 listopada 2009

Nie mogłam inaczej i się zgłosiłam ;)

http://sweetheartpl.blogspot.com

12:17, gocha6363
Link Dodaj komentarz »
piątek, 16 października 2009

Dziś tylko zdjęcie bo na nic nie mam czasu, nawet żeby porządnie się wyspać... Jestem zadowolona tylko z jednego spełniam swoje marzenia ;) Więcej napisze następnym razem ;**

A teraz obiecana fotka:

Kiedyś:

Teraz :

Jakość fatalna, robione na szybko.

Pozdrawiam ;)

18:28, gocha6363
Link Komentarze (3) »
wtorek, 18 sierpnia 2009

Przez ostatnie dni było bardzo słoniecznie wiec postanowiłam zmienić miejsce w którym wyszywam. Wyniosłam na dwór przenośny stolik i zaczęłam pracować ;)

Podgoniłam wilki oraz zaczęłam obiecany mamie obrazek, jest to Jezus:

(Tak wyglądał wczoraj.)

(A tak wygląda dzisiaj.)

In Harmony nieznacznie się zmieniło. Haftuje go w dzień a wieczorem przysiadam Jezusa:

(Wczoraj)

(Dzisiaj.)

Oczywiście były przy mnie moje ukochane zwierzaki, piesek którego nie mogłam złapać na zdjęciu, oraz moja kotka:

Zdjęcie nie jest dobre bo się ciągle wierciła. Gdy sie dowiedziałam ze to kotka mam problemy z imieniem bo to co jest obecnie raczej jest dla kocurków xp

Byłam dzisiaj na zakupach szkolnych, kupiłam zeszyty, książki, piórnik i przybory. Musze powiedzieć że uwielbiam takie zakupy, wybieranie zeszytów, kupno podręczników i reszty. Mogłabym robić to godzinami XD

Dziękuje za komentarze pod notką z Lolą ;*

Pozdrawiam.

sobota, 15 sierpnia 2009

Tak właśnie przed chwilką wyprasowałam hafcik. Z efektu jestem zadowolona, rodzice dumni XD Z regóły to mam "słomiamy zapał" do wszystkiego, co zaczne to nie kończę Xp Teraz pozostaje problem oprawy, ja nie wiem jak sie do tego zabrać więc pozostaje oddać ją do zakładu aby ktoś doświadczony to zrobił. Fajnie wszywało mi się koraliki, tak prosto i przyjemnie. A teraz nie trzymając w niepewności, zdjęcia:

Teraz zabieram się ostro za haftowanie obrazu "In Harmony".

Pozdrawiam ;*

środa, 05 sierpnia 2009

I tak zbliżam się do końca. To będzie już (dopiero) przed ostatnia odsłona tego haftu. Ostatnia nie wiem kiedy. Powodów kilka ale najważniejszy brzmi: TESTY GIMNAZJALNE. Tak więc trzeba zacząć wszystko powtarzać i utrwalać. Pracy dużo a czasu coraz mniej ;(

Stan z wczorajszego wieczoru (kolory przekłamane):

Oraz z dzisiejszego ranka:

Obecnie Troszkę przybyło ale nie za duzo bo rozwiązywałam testy z poprzednich lat. Wyniki więcej niż dobre ;)

Przeglądając różne blogi i strony natchnęłam sie na wzór "Urok baletnicy" i delikaynie mówiąc jestem oszołomiona. Tak więc szybciutko zobaczyłam cenę i się lekko prezraziłam 150 zł. osobiście tyle pieniędzy nie mam bo wakacje itp. a u rodziców limit wyczerpany na bardzo długo ^^ Ale może jak dokończę Lolęi i Wilki to... zobaczy sie jeszcze. Na razie jestem zauroczona i zakochana ;o) Oto ona:

Ojjj... zawrotów głowy dostaje od patrzenia ;)

Pozdrawiam serdecznie ;**

 

EDIT

Zapisałam się na candy

W Loli pozostały do zrobienia tylko obramówki ;o)

 
1 , 2 , 3